God kväll i stugorna!!!Lördagen rullade vidare med en rad kul saker.Efter racerbilarna blev det poolen för Tilda och mig.Poolen.26 grader det fixar även jag - varmt som bara den.Mot Visby och Oleary´s.Ställets mest osmarta kille!Hur tänkte han nu?När han satte sig 1 meter framför tv:n så jag inte så någonting alls.Egon, hette han visst!Grymt spännande... Fortsätt läsa →
Tildas födelsedags paket till Wille!!!
Hej!!!Tilda gav Wille en timmes racerbil tur för sina egna pengar.Kul hade de när de slirade runt här i Åminne.Full rulle och Tut Tut!!!Kram!!!
Årets finaste 14åring!!!
Godmorgon!!!Idag är det 14 år sedan jag blev mamma för första gången.Vilken fantastisk känsla!!!Jag har älskat dig sedan första stund. Du är bara bästa Wille!!!Hoppas att din födelsedag blir toppen!!!Ha en skön lördag!!!Kramis!!!
Mys Fredag!!!
Hej Sötisar!!!Love Love Love!!!Denna sommar bara är bästa på mycket länge.Dagen har bestått av mycket bad, roliga äventyr och gott till magen.Helt perfekt helt enkelt!Robert var med på hockeylägret på förmiddagen då roade vi oss med bad i poolen flera timmar.Blå Lagunen.Blå Lagunen måste vara Sveriges mest vackra och spännande bad.Lagunen är ett gammalt kalkbrott... Fortsätt läsa →
Pizza, Hockey och VinMys!!!
Godnatt!!!Tänkte bara kika in en snabbis och säga Natti Natti!!!Jag är riktigt trött nu kan jag säga och jag måsteerkänna att det känns lite konstigt att inte få varaså mycket med min födelsedags pojke idag.Men det är väl bara att vänja sig för vi har ju bara våra små älsklingar till låns -för snabbare än... Fortsätt läsa →
Äntligen en dag på Stranden!!!
Hej fina ni!!!Äntligen en dag på Stranden!!!Så skönt och hur efterlängtad som helst med 3 dagar regn och halv sol.Efter att vi lämnat av hockeyfolket i Slite Ishall drog Tilda, Wille och jag till stranden.Så mysigt med sol och sand mellan tårna.Tilda blev modigare och modigare och vågade till slut röra vid maneterna som bara... Fortsätt läsa →
Marcel 12 år GRATTIS!!!
Godmorgon!!!Idag för 12 år sedan kom han äntligen vår lilla kille.Jag älskar dig massor och allt!!!Hoppas att du får en bra födelsedag med alla hockeykompisar!!!Love you!!!Kramisar!!!
Förmiddag på stranden!!!
Hej Sötisar!!!Vaknade till solsken idag så härligt efter allt regnande.Det blev en förmiddag på stranden innan regnet kom tillbaka.Hmmmm!!!Därefter våldgästade vi liksom halva Flempans lag familjen Grans stuga i Slite Stugby.Mycket trevlig och alla glada spelare och små syskon badade i ösregnet.Väl hemma i Åminne igen blev det grillmiddag = Mums!!!Imorgon fyller Marcel 12 år!!!Imorgon... Fortsätt läsa →
Eldkvarn var riktigt bra!!!
Hej Nattugglor!!!Hemkommen från Fårö och Eldkvarn.Plura och hans gäng var riktigt bra.Ganska charmigt att de spelade i en stor lada ute på Stora Gåsemora Gård. Nu är det dags att gosa kudden!!!Sov Gott!!!Kramisar!!!

