Marcel 12 år GRATTIS!!! Godmorgon!!! Idag för 12 år sedan kom han äntligen vår lilla kille.Jag älskar dig massor och allt!!! Hoppas att du får en bra födelsedag med alla hockeykompisar!!! Love you!!! Kramisar!!! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Gilla detta:Gilla Laddar in … KommenteraAvbryt svar
Kommentera