Eldkvarn var riktigt bra!!!

Hej Nattugglor!!!

Hemkommen från Fårö och Eldkvarn.
Plura och hans gäng var riktigt bra.
Ganska charmigt att de spelade i en stor lada ute på Stora Gåsemora Gård.

 Nu är det dags att gosa kudden!!!

Sov Gott!!!

Kramisar!!!

Kommentera

Upp ↑

Upptäck mer från KAMILLAS KAMERA -

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa