Tjenare!!!Sitter bänkad i soffan för konsert med Tilda och One Direction.Jag kan inte minnas att när jag var 6 år, att jag kunde varenda Abba text på engelska flytande.Tilda är super duktig på engelska - mamma är imponerad.....Gullungen...Love you Gullungen!!!
Turkiet är kvar!!!
Hej Hopp!!!Idag är vi så sega alla fyra.Det blir inget vettigt gjort alls kanske är det regnet som gjort oss så slöa och hängiga.Som tur är slutar inte sommaren nu utan fortsätter i slutet av månaden då vi åker till Turkiet.Det är så skönt att veta att vi har något kvar innan hösten får ta... Fortsätt läsa →
Prickar av To Do listan!!!
Tjingeling!!!Idag känns det lite som höst, frisk luft smyger sig in via altandörren.Härligt!!!Jag sitter med andra kaffekoppen och prickar av en hel rad saker från To Do Listan.Tänk att jag alltid ska skjuta upp saker till sista stund.Men bättre sent än aldrig får jag väl säga.Hockey hallen blir utan Marcel idag då han hade ont... Fortsätt läsa →
Många kassar blev det!!!
Hej på alla Torsdagsfirare!!!Tur och retur till stan med Wille och Tilda.Idag var det Wille som skulle shoppa då han vuxit i sommar.Många kassar blev det!!!När man börjar 8:an går inte alla mammas tips och val hem -nej nej, det måste vara den och den.Idag var kanske första gången Wille verkligen insåg att kläder är... Fortsätt läsa →
Naglar, paket och taxi!!!
Hej varma onsdagskväll!!!Hur mår ni?Jag mår bara bra - det börjar kännas att sommaren snart är över för allamåste såsom taxikörningar och måste har knackat på min dörr redan.Trots att jag har haft en super sommar som säkert lär dröja länge tills jag får igen såvill jag verkligen inte att den ska vara slut REDAN!!!Naglar!!!Idag... Fortsätt läsa →
Fem har blivit sex!!!
Hej Tisdag!!!Hemma igen. Idag har det mest blivit en packa upp och tvätta dag.Varför blir det alltid så mycket tvätt???Jag hämtade ut ett super roligt paket från Hemlängtan, en av mina favorit butiker på nätet när det gäller inredning. Visar imorgon vad det innehöll!!! Jag blev i alla fall mycket nöjd.Fem har blivit sex. Hemma... Fortsätt läsa →
Sista dagen detta året – Hejdå!!!
Godmorgon!!!Jag sitter vid datorn med mitt morgonkaffe och funderar på vad alla blom / banan flugor kommer ifrån.Hur som helst är de ur äckliga och ska bort under dagen.Igår var sista dagen på årets Gotlandsäventyr.Sista dagen börjar alltid med ett städrace innan vi kan lämna stugan.Detta året hade vi faktiskt lite saker att gnälla på... Fortsätt läsa →
Tillsammans alla 5 igen!!!
Hej!Tittar ni också på Varg Veum?Jag är ett riktigt fans - tycker serien är så bra och snyggt filmad.Marcel är tillbaka hos oss igen - Skönt att ha min lilla skara samlad.Solen kom tills slut på eftermiddagen.Tilda busade runt i poolen med en ny kompis.Tilda bjöd Marcel på en tur med racerbilarna och jag tog... Fortsätt läsa →
Strandpromenad!!!
God eftermiddag!!!En promis längs hela stranden i Åminne med omnejd med Wille och Tilda.Tyvärr dåligt med sol idag igen. Jag hade så gärna haft en dag till vid poolen eller på stranden.Skönt att veta att vi förmodligen får sol i slutet av augusti då vi far till Turkiet.Stranden bjöd på fina sandslott och vågskvalp.Familjen är... Fortsätt läsa →

