Slut på veckan – dags för!!!

Heeejjjj!!!Slut på veckan - den gick fort måste jag erkänna.Men det känns samtidigt skönt att det är fredag idag så jag hinner samla ihop allamina tankar och funderingar på hur allt ska bli så bra som möjligt.Idag har jag arbetat i ute ateljen - så kul och inspirerande.Känner mig sjukt taggad för mina nya uppdrag...Ännu... Fortsätt läsa →

Bara för att jag kan!!!

Tjaba!!!Min torsdag har varit intensiv och givande hittills.Idag, dag nummer fyra har jag då äntligen fått märka hur detär att komma när järnvägsbommarna är nere.Förstår inte riktigt hur modiga visa bilar är som vågar köra överjärnvägen innan lampan lyser gult.Både till och från jobbet gasade första bilen över över så fort passerande tåget kört förbi och... Fortsätt läsa →

Lilla julafton!!!

Hej på er!!! Oj oj oj!, vad trött jag var när klocka väckte mig imorse.Hela jag skrek: - Gå och lägg dig igen!!!Men nu är andra tider och jobbet kallade.Nya jobbet känns mycket bra.Kan bara instämma med vad som står på tavlan.Jag tycker den är så sann och klok.Lilla julafton!!!Idag blev det en riktig Lilla julafton... Fortsätt läsa →

Trött liten jag!!!

Hej alla fina!!!Två dagar på nya jobbet avklarade och det är så lugnt.Till skillnad från mina senaste år inom förskolan då jag oftast arbetat medde yngsta barnen i förskolan.Nu arbetar jag med de äldsta de timmar jag är i barngrupp vilket ärspännande och lite annorlunda.Super röja dag med snart bara målningen och ny fixet kvar... Fortsätt läsa →

Allt verkar bli så bra!!!

Godkväll!!!Ikväll är jag en mycket trött men nöjd liten jag.Nya jobbet känns bra eller kanske för bra.Anaheim har fått ny städat och varit i Marcel´s lekpark för honom och busat massor.Kul, att se lilla Anaheim så nöjd och busig.Nu längtar jag efter en god kopp kaffe och varva ner och ta nya tag imorgon.Dagens tänkvärda... Fortsätt läsa →

Redo för nya äventyr!!!

Hej på er!!!Då var den här - sista dagen på denna enormt långa och underbara sommar för min del. Men jag kan verkligen inte klaga för jag har haft den längsta sommaren på mycket länge.Min sommar började redan 2 Juni och ledigheten slutar idag 11 augusti.Imorgon börjar nya äventyr i Salem som Ateljerista / Förskollärare,vilket... Fortsätt läsa →

Anaheim är söt som socker!!!

Hejjjj!!!Redan efter fyra dagar hos Marcel och oss andra har han charmat oss.Anaheim är söt som socker. Idag har han varit så modig att Marrefått klappa på honom. Anaheim äter redan mat från sin Huse.Gulle dig, Anaheim!!!Hörs snart igen!!!Puss!!!

One Direction konsert!!!

Tjenare!!!Sitter bänkad i soffan för konsert med Tilda och One Direction.Jag kan inte minnas att när jag var 6 år, att jag kunde varenda Abba text på engelska flytande.Tilda är super duktig på engelska - mamma är imponerad.....Gullungen...Love you Gullungen!!!

Upp ↑