Äventyr i Blåbärsskogen!!!

Tjaba!!!

Tilda och jag gick till Blåbärsskogen och hittade riktigt mycket bär.
Väl hemma bakade vi både paj och en blåbärskaka.

Nu blir det Go Fika i massor!!!
Kramar !!!!

Kommentera

Upp ↑

Upptäck mer från KAMILLAS KAMERA -

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa