Äventyr i Blåbärsskogen!!! Tjaba!!! Tilda och jag gick till Blåbärsskogen och hittade riktigt mycket bär.Väl hemma bakade vi både paj och en blåbärskaka. Nu blir det Go Fika i massor!!! Kramar !!!! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Gilla detta:Gilla Laddar in … KommenteraAvbryt svar
Kommentera