Anaheim är söt som socker!!!

Hejjjj!!!

Redan efter fyra dagar hos Marcel och oss andra har han charmat oss.
Anaheim är söt som socker. Idag har han varit så modig att Marre
fått klappa på honom. Anaheim äter redan mat från sin Huse.

Gulle dig, Anaheim!!!

Hörs snart igen!!!

Puss!!!

Kommentera

Upp ↑

Upptäck mer från KAMILLAS KAMERA -

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa