Fint avslut på Samos

Hej

Godkväll på er alla fina bloggnissar. Nu är jag hemma igen efter en helt magisk vecka på Samos. Hela långa dagen igår låg vi nere vid havet kändes det som och när kvällen väl kom gick vi bort till Gregorys restaurang igen.Fint avslut på Samos fick vi allt när vi fick ta del av blodmåne en stund från balkongen.

Det var allt lite sorgligt att vecka gick så fort för oss men samtidigt så var vi både mer än nöjda och vill båda två åka tillbaka snart igen. Nästan var än man går i Votsalakia stöter man på någon otroligt smal katt. Hundar finns det knappt inga lösa eller vi har vara sett en hund däremot katterna är många. Igår såg vi en katt som lagt sig i sittgropen på en kanot. Det såg lite gulligt ut vilket jag ville fota men såklart vaknade katten och funderade säkert på vad jag sysslade med. Sorry jag ville bara ta en bild av dig katten.

Utsikten från vår balkong saknar jag redan. Den är svårslagen är en sak som är säkert.

Så mycket trams kring denna bilden så bara därför att får den vara med i inlägget.

Varje kväll gick vi förbli hotellbaren och hämtade med oss kaffe och vatten. Deras pistageglass som jag hämtade gång på gpng i glasslådan vid baren kommer jag sakna massor.

Bye bye Samos

Vi var uppe tidigt idag för transferbussen skulle komma redan strax efter 08. Det hade tyvärr inte behövts så tidigt för vi var jättetidiga på Samos lilla flygplats plus att planet var en timme försenat.

Väl hemma igen blev det en himla massa plocka fixa och tvätta såklart. Tröttsamt måste jag säga. Ögonen går i kors flera gånger om precis som de gjorde på planet hem.

En sak som jag är så tacksam över är att vi har en resa till inbokad i höst nämligen kalasresan till Paris. Då jag åker tre nätter med alla mina tre juveler. Det ska bli så så roligt faktiskt.

Om någon dag när jag smält hela Samos upplevelsen tänker jag sammanfatta med bra bajs bäst.

7 thoughts on “Fint avslut på Samos

Add yours

1. Låter underbart! Saknar att åka utomlands, inte åkt sedan innan pandemin. Saknar mitt Cypern =) vad härligt att ha ännu en resa inplanerad ❤️

2. Så vackert där verkar vara! Låter som att ni har haft en härlig resa! Att komma hem är alltid lite bittersweet men du har ju en resa att verkligen se framemot. Paris, jag älskar Paris.

3. Låter som ni haft en fantastisk vecka i Samos och vilken underbar utsikt ni hade från er balkong, den förstår jag att ni kommer sakna!
    Det är ju alltid en lite bitterljuv känsla att komma hem igen, skönt men samtidigt saknar man semestern.

Kommentera

Up ↑

Upptäck mer från KAMILLAS KAMERA -

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.