Tror det blev bra till slut!!!

Hej!!!Nu har jag suttit här en lång stund med burken i knäet, dagens bilder överförda men inte ett ordskrivet. Jag känner mig ganska splittrad idag - så mycket jag skulle vilja, så mycket som jag tänkt.Hela min lilla boll och mitt hjärta pratar med mig både hit och dit.Fast jag ber dem sluta, så börjar... Fortsätt läsa →

Dejt med Zlatan!!!

Godmorgon på denna onsdag!!!Igår kväll natt funkade inte internet här hemma - gissa om det var liv på min stora prins då?Själv blev jag också ganska besviken för jag kunde inte surfa runt eller blogga.Well! Igår var en dag  mycket med fix hela förmiddagen och på eftermiddagen bar det mot Tele 2 Arena.Jag skulle på dejt... Fortsätt läsa →

Solsken och bagare!!!

Hej Måndag!!!Det har varit segt hos oss Rytterlundare idag.Solen har bjudit upp igen - det börjar kännas som en vana att få vakna till solsken.Jag har mest njutit av solen medan Lillprins och Tilda mest varit sega och skrottiga.Fy!!! Mina fosingar ser nästan läskiga ut.Tilda och Wille satte igång och bakade både Bonnakringlor och Schackrutor.Mums... Fortsätt läsa →

Stackars liten – Stackars stor!!!

Godmorgon!!!Tredje frukosten idag fick allt bli kaffe och glass i solen.Inatt blev det inte många timmars sömn, så jag få se hur lilla jag klarar dagen.Efter att lyssnat på Hedman fram till 02 sov jag i knappt en timma innan jag snabbt blev klarvaken.- Mamma!, Marre spyr! (Wille kom upp springandes till oss).Varm som en... Fortsätt läsa →

Fullfart framåt hela dagen!!!

Hej Svejs!!!Igår var det en riktig slappa dag till skillnad mot idag, då hela dagen handlat om att ta i bara lite till.Arkitekten "Marcel" och  jag har smidit stora planer för vår trädgård och idag skulleallt börja. Min kompanjon tycker att vi nu genast måste ta bort alla skrutt träd såatt vi kan plana ut för... Fortsätt läsa →

Is eller Sol???

Hej på er!!!Hoppas att ni fortfarande njuter av sommaren för det gör jag.Här hemma har vi en riktig slö dag med allt vad det innebär.Att jag verkligen älskar sol och värme är så sant.Medan jag shoppar nya bikinis testar Marcel hockeyutrustning på altanen.Hmmm!!!- Måste bara kolla att alla grejer funkar så det inte blir så... Fortsätt läsa →

Sol, Bad och Salta Skratt!!!

Hej och Halloj!!!Hemma igen efter varma sköna dagar på Väddö.Det är knappt att jag själv kan tro det men lilla jag har badat 2 ggr idag!!!Vi har varit hos min kära syster och deras landställe ett par dar.Denna gången hade vi topp väder hela tiden - Ljuvligt!!!Nu blir det återigen en bildkavalkad så om ni... Fortsätt läsa →

Boyfriend och Love!!!

Godmorgon på er!!!Skönt att sova i min egna säng i natt.Borta bra men hemma bäst stämmer in så bra på mig.Snart dags att stänga väskan igen och bege sig mot Väddö och syster med familj.Boyfriend jeans är så snygga på andra - nu får vi se om de sitter lika bra på mig.Tur att det... Fortsätt läsa →

Upp ↑