Hallååå!!!Men Hallåå!!Hur tänkte han nu???Vad hände men min lummiga gröna härliga gång på sidan av huset?Han i huset bredvid tyckte tydligen att hans sida intevar lika bra så han tog bort allt......Då blir det att leta bra fina buskar som kan växa på sig snabbt och återskapa min oas.Att man aldrig förundras över hur olika... Fortsätt läsa →
Allt och lite till!!!
Hej alla måndagsfirare!!!Hur svårt kan det vara liksom?Nu har jag säkert suttit i 20 minuter utan att hitta på en enda bra rubrik till detta inlägg.Det blir så svårt när jag ska sammanfatta så mycket i ett och samma inlägg.Ett inlägg som innehåller både parkhäng med galna linbaneturer och trevlig grillfest.Börjar med parkhänget med familjen.Tilda... Fortsätt läsa →
Blues och häftiga hojar!!!
Godkväll!!!Min kväll här i Säffle / Åmål har innehållit mera Blues, god mat, fräcka hojarför att inte glömma alla fräcka bilar som glider runt på gatorna i Åmål hela tiden.Jag vet inte om Blues är riktigt min grej men folkfesten i Åmål är fantastisk,jag får lite Visby och Borgholm känsla.Liv och rörelse i varje hörn!!!Fräcka... Fortsätt läsa →
Klippbadet i Duse!!!
Hej Solstrålar!!!Här i Säffle skiner solen bakom lite dis men det är så okej för mig.Ett av de stora turist målen i Säffle är Duse klippbad så självklart blev det en sväng dit.Varmt och skönt var det på klipporna men tyvärr så var klipporna så hala att Tilda gledner i vattnet och blev både ledsen... Fortsätt läsa →
Värmland du Sköna!!!
Hej Bloggvänner!!!Sitter på rummet och är rätt trött faktiskt.Egentligen har inte så mycket hänt samtidigt som vi har gjort massor.Barnen sover i eget rum mitt över vårt så det är tur att vi har många nycklar för detblir en massa spring emellan.Dagen har innehållit frisör besök, lunch, parkhäng, bad i poolen 2 gånger, promis, buss... Fortsätt läsa →
Ny Friserad!!!
Tjena Tjena!!!Äntligen så har jag fixat till mitt slitna hår eller tagit mig till en frisör som hjälpte mig.En trevlig och duktig tjej klippte mig.Jag är glad att jag vågade gå till någon annan än min vanliga gamla frisör.Njut av det vackra vädret för det tänker jag göra!!!Puss!!!
Värmlands äventyret dag 1!!!
Hej och Halloj!!!Detta blir en tillbaka blick från gårdagen då det inte fanns många minuter för att leka med datorn.Första stoppet blev på en vägkrog i Våtsjön mysigt och vackert men stället kommer säkert alltid förknippas med GRRR!!!Lillprins tror att hans mobbe måste ramlat ut ur bilen när vi stannade där.Som vi letade och så... Fortsätt läsa →
Efter allt regn kom SOLEN!!!
Hej på er!!!Till slut kom äntligen solen tillbaka.Barnen som nästan varit inne hela dagenlekte och spelade fotboll så fort regnet dragit förbi.Tvätten är fixat med ljudboken i örat - så mycket roligare det var idag!!!Tack Storytel för att även fixa med tvätten kunde bli ganska trevligt.Nu säger jag Natti Natti till er alla.Imorgon bitti åker... Fortsätt läsa →
New Nails Again!!!
Morsning!!!Regnar ni bort???Här har det regnat sedan i natt och fortfarande så öser regnet ner.Igår super sommar idag höst rusk - inte så kul.Imorse blev det ingen sovmorgon redan kl:9 skulle jag vara hos Monikaoch fixa nya naglar.Alltid lika kul att komma över till Monika´s Nagel krypin.Jag är så himla nöjd med mina nya fina.Dags... Fortsätt läsa →

