Fot SPA med Tilda!!!

Godmorgon!!!

Nu är söndagen redan här igen… Imorgon är sommarlovet slut även för barnen.
Tänk att vår lilla tjej börjar 1:an!!! Var tog vår lilla tjej vägen???
Dags att inse att jag börjar bli gammal på riktigt…. Buuuu!!!!

Igår kväll hade Tilda och jag tjejmys – Fot SPA…

Tro det eller ej men mina fötter känns mjuka och fina idag…Fot SPA, gör vi om Tilda!!!

Välkommen underbara Söndag! Kommer bli spännande att se vad du kommer att ge!!!
På återseende!!!

Kramis!!!

Kommentera

Upp ↑

Upptäck mer från KAMILLAS KAMERA -

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa