Tja!!!Säger bara hej ikväll!!!Lovar bildkavalkad när vi är hemma igen...Trevlig helg!!!Knas på balkongen...Ska vi sova här i natt???Kramis på er alla!!!
Varmt varmare Alanya!!!
Hej!!!Jag eller vi mår så bra.Här är underbart!!!Här blir vi väkta av böneutropen vid 06....Det är det som är bu men vad gör väl det när allt annat är topp...Dags för en kall på balkongen...Kramis!!!
Härliga Alanya!!!
Hej på er!!!Det här blir spännande - mitt första inlägg från mobilen... Hmmm! Vi får se om och hur det funkar.03;00 klev jag upp imorse så tidigt att jag mått halv knas hela dagen.Mot Turkiet!!!Här är så varmt att kag knappt kan tro det. 36 grader.. Och ännu varmare imorgon... Jag bara älskar det!!!Hotellet är... Fortsätt läsa →
Kramas mera!!!
Godmorgon!!!Jag måste bara dela denna underbara bild.Idag blir en gosa och kramas dag.....Sätt igång och kramas!!!Önskar er alla en härlig dag!!!
Full matad!!!
Hej Hej!!! Jag är sååå trött och känner att skallen går på högvarv av allafrågor och funderingar.Lång dag idag från 8:30 - 20:00 fylld med möten av alla de slag.Nu är det bara imorgon tisdag kvar sedan bär det av till 1 veckas ledighet i Turkland.Längtar som en galning!!!!!Lilla Anaheim har träningspass i sin nya boll.Vad... Fortsätt läsa →
Söndag igen – redan!!!
Hej!!!Men Hjälp!!! vad helgerna går fort! och jag som faktiskt fick vara ledig i fredags...Min söndag har varit fartfylld med tidig morgon och hockey matcher både i Solna och hemmai Visättra.Aik Träffen gick ganska bra men inte hela vägen denna gången.Förlust för mina favoriter med 3 - 2.Nästa gång är det kanske annat resultat.Fast jag... Fortsätt läsa →
Vinst och förlust!!!
God eftermiddag!!!Underbart med sovmorgon och en lugn lördags förmiddag.Jag hann med en del hemma fix innan lunch.Därefter mot killarnas frisör Elias som snyggade till dem ordentligt införskolfoto och solresan.Nästa stopp blev Visättra för att kika på match mellan Flempan och Värmdö.Denna gången blev allt knasigt i andra perioden vilket resulterade i förlust för mittfavo lag. Innan... Fortsätt läsa →
Mitt värdefullaste armband ever!!!
Hej igen!!!Tänkte bara visa och slå ett slag för Ung Cancer.Jag är riktigt stolt över att jag hittade sidan där jag kunde få tag i armbandet...Bästa ever!!!Ung Cancer arbetar att: Ung Cancers uppgift är att förbättra unga vuxna cancerdrabbades levnadsvillkor. Med det menar vi att unga vuxna cancerpatienter inte bara ska överleva, utan även ha ett... Fortsätt läsa →
Fredag!!!
Hej Hej!!!Älskade lediga fredag Tack så mycket för idag!!! Ledig dag betyder oftast fixa dag vilket inneburit ringa lite här och ringa lite där.Shoppa lite och shoppa lite annat...Men mest fix och trix!!!Besök på Ikea med lunch med bästa fina Åsa.Alltid lika trevligt med dig.Tack för idag!!!Mest blev det ljus och lite små saker till... Fortsätt läsa →

