Min myskväll!!! Hej!!! Hu hu, jag var så trött och frusen igår kväll.Satte mig med gott the framför nya kriminalaren på 4:an.Härligt med raggisarna på fossingarna….Egen tid!!! Lovar, vi hörs lite senare!!! Kramisar!!! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Gilla detta:Gilla Laddar in … KommenteraAvbryt svar
Kommentera