Kvällspromis med stora och lilla!!!

Godkväll!!!

Vilken ljuvlig sommarkväll!!!
Jag kan inte annat än att bara le för det är så magiskt med denna sommar.
Min stora, min lilla och jag tog en promis och bara andades sommarkväll.

Kan Uttransjön vara vackrare?
Jag tror knappast det.

Sov Gott!!!
Puss och Kram!!!

Kommentera

Upp ↑

Upptäck mer från KAMILLAS KAMERA -

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa